مقاله برنامه ریزی آموزش پیش دبستانی با رویکرد پرورش تفکر و خلاقیت word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برنامه ریزی آموزش پیش دبستانی با رویکرد پرورش تفکر و خلاقیت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه ریزی آموزش پیش دبستانی با رویکرد پرورش تفکر و خلاقیت word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:16
چکیده:
نظام آموزش و پرورش و تقویت نیروی انسانی ازجایگاه ویژه ای برخوردار است. این نهاد هرچند از فرهنگ و جامعه ی خویش تأثیر می پذیرد. اما می تواند نقش کاملاً تعیین کننده ای درگرایش های فکری، فرهنگی جامعه داشته باشد. تربیت و پرورش افراد خلاق، مبتکر و مولد، محور هدفهای آموزش و پرورش امروز است . طبعاً برنامه، محتوا و روش آموزش نیز باید زمینه ساز تحقق این اهداف قرار گیرد. نخستین گام در زمینه سازی برای تحقق هدف، پرورش انسانهای متفکر، خلاق و زایا ، پرورش تخیل، تعقل، تحلیل ابداع راه و روشهای متفاوت است تا بتواند ذهنی کاوشگر بپروراند. بنابراین برای داشتن جامعه ی خلاق وجود نظام آموزش و پرورش پویا و خلاقیت اجتناب ناپذیر است. با توجه به میزان مشارکت کودکان د ر مراکز پیش از دبستان برنامه ریزی مبتنی بر پرورش تفکر خلاق و خلاقیت در این راستا از ضرورت ویژه ای برخوردار خواهد بود مهمترین اجزای تشکیل دهنده یک نظام آموزشی خلاق پرور عبارتند از : 1- برنامه درسی خلاق 2- محیط آموزشی مناسب 3- معلم خلاق که این سه رکن در مجموع عامل تقویت یا تضعیف خلاقیت در کودکان هستند.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0